Data Science: Customer Interaction en Cliëntbeheer voor Financials

Optimaal resultaat met data - 2 dagen
PE NBA cursussen en trainingen

Duur

2 dagen

Eerstvolgende startmoment

19-11-2019

Contact met MVP

Heb je vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar

035 528 0811
06 - 82346819

Ma t/m Do: 08.00 - 18.00 uur / Vr: 08.00 - 17.00 uur
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Data-analytics en robotics krijgen een steeds prominentere rol binnen de financiële sector. Als financieel professional merk je dat steeds meer werkzaamheden worden geautomatiseerd en daarmee neemt de hoeveelheid aan big data toe. Dit biedt kansen die je als financieel professional natuurlijk optimaal wilt benutten. Uit brancheonderzoek blijkt dat met name cliëntinformatie groeit en belangrijker wordt. Tijdens deze training leer je hoe je de maximale waarde uit klantinformatie kunt halen en benutten in relaties met interne en externe klanten. Je wordt volledig voorbereid op de toekomst binnen jouw vakgebied.

Voor wie?

Je merkt dat nieuwe technologieën een steeds grotere impact krijgen op de functie van de accountant en van andere financials.

Tijdens deze training leer de juiste behoeften van de interne en externe klant te bepalen en af te stemmen op de mogelijkheden die data-analyse en science kunnen bieden. Zo kun je goed anticiperen op de toekomstige behoefte van je klant en treed je assertief op.

Aanpak

Tijdens deze training ga jij aan de slag met de mogelijkheden van data science waarbij de klantinteractie centraal staat. Je start met het inventariseren van de juiste behoeften bij je interne en externe klant. Hoe achterhaal je deze behoeften? Verder ga je aan de slag met de toegevoegde waarde die data science en analyse kan bieden en welke rapportages er van toepassing zijn bij je klant.

Deze training wordt aangeboden in samenwerking met Computrain. Als specialist op IT-gebied verzorgen zij een introductie in nieuwe technologieën die relevant zijn voor het toekomstig beroep van de financieel professional.

Programma
Programma
Programma
Programma
Programma

Programma

Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Requirementsanalyse voor data science
  • Businesswaarde bepalen van data
  • Data als grondstof voor de intelligente organisatie
  • Data strategisch inzetten
  • Customer-driven business organization
  • Klantinteractie voor data-analyse
  • Requirementsanalyse-aanpak voor data-analyse

Certificaat

Na afloop van deze training ontvang je het certificaat van deelname ‘Data Science: Customer Interaction en Cliëntbeheer voor Financials' van Markus Verbeek Praehep.

Planning
Planning
Planning
Planning
Planning

Duur

Deze training duurt 2 dagen.

Data en plaatsen

  • 19 november en 3 december 2019
  • 30 januari en 13 februari 2020
  • 31 maart en 14 april 2020
  • 28 mei en 11 juni 2020

De training wordt verzorgd in de regio Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle.

Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie

Kosten

Trainingskosten: € 1.040,-

Trainingsmateriaal: € 40,-

Locatie- en arrangementskosten: zie onderstaande toelichting.

Contact met MVP

Heb je vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar

035 528 0811
06 - 82346819

Ma t/m Do: 08.00 - 18.00 uur / Vr: 08.00 - 17.00 uur